May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۷۷۹
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
۱
شرکت خدمات تجارت موفق شد در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران در سال 1394 رتبه اول شاخص اشتغال در بین صد شرکت برتر ایران را به خود اختصاص دهد.
شرکت خدمات تجارت در جمع شرکت‌های برترپول‌نیوز - شرکت خدمات تجارت موفق شد برای سومین سال متوالی در جمع شرکت‌های برتر ایران قرار گیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شرکت خدمات تجارت موفق شد در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران در سال 1394 رتبه اول شاخص اشتغال در بین صد شرکت برتر ایران را به خود اختصاص دهد.

این شرکت وابسته به بانک تجارت همچنین موفق شد در این رده‌بندی رتبه دوم را از نظر شاخص ارزش افزوده به دست آورد.

شرکت خدمات تجارت در سال گذشته نیز موفق شده بود در بخش "بالاترین ارزش افزوده" رتبه دوم را از آن خود کند. مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی در سال 1392 نیز شرکت خدمات تجارت را در 500 شرکت برتر معرفی کرده بود.

معیار این ارزیابی شاخصهایی چون، شاخص‌های اندازه و رشد شرکت، شاخص‌های سودآوری و عملکرد، شاخص‌های نقدینگی و شاخص‌های بازار بوده و با هدف ایجاد امکان شناخت دقیق‌تر از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور صورت می گیرد.

شرکت خدمات تجارت وابسته به بانک تجارت پیش از این با طی مراحل مختلف بررسی ممیزی، موفق به دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت محیط زیست ISO 14001، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت OHSAS 18001 و سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:37 - 1395/08/19
خبر مکافات ومشکلات شرکت های تحت پوشش ونارضایتی شاغلینش ازجمله همین شرکت خدمات و قند یاسوج که چند ماه است باگرسنگی دست وپنجه نرم می کنند را نیز منتشر فرمایید. شاید ایفا رسالت کرده باشید......
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: