May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۵۸۷۰
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
۱
حضور مدیرعامل بانک تجارت در نمایشگاه مطبوعاتپول‌نیوز - مدیرعامل بانک تجارت با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ازغرفه های مختلف بازدیدکرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بعدازظهرروز سه شنبه هجدهم آبان ماه محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت به همراه ابراهیم کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی دریک برنامه سه ساعته با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در مصلی امام خمینی(ره) ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف تعدادی از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، با مسئولان، دبیران و خبرنگاران این رسانه‌ها به گفتگو نشستند.

وضعیت عملکرد بانک ها پس از برجام ، امکان فعالیت کامل بانک تجارت در انگلستان و بررسی آخرین وضعیت اقتصادی و بانکی کشور از جمله مباحثی بود که مدیر عامل بانک تجارت در نشست های خود با اصحاب رسانه‌ها به آن پرداخت.

مدیر عامل همچنین در بازدید از غرفه روزنامه های دنیای اقتصاد ، ایران ،  جهان صنعت ، عصر اقتصاد ، گسترش صمت و خبرگزاری های ایسنا ، ایلنا ، پارسینه و تعداد دیگری از روزنامه ها ، خبرگزاری ها و شبکه های خبری، دقایقی با مدیران عامل و مسئولین این رسانه ها به گفتگو پرداخت و از آخرین فعالیت‌های خبری اصحاب رسانه ها مطلع شد. وی همچنین یادداشت های کوتاهی در دفتر یادبود این رسانه‌ها به یادگار گذاشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:28 - 1395/08/19
اینقدر وقت برای شعب و مشتریان و پرسنل مربوطه میزاره؟!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: