April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۴۹۹
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
0
بعد از مشکوک شدن اهالی این روستا به رفتارهای این زن و مرد، لوو ژی توسط امدادگران در یک طویله سرد پیدا شد.
حبس 21 ساله فرزندپول‌نیوز -لوو ژی مرد 41 ساله چینی مبتلا به عقب‌ماندگی ذهنی بعد از گذشت 21 سال در طویله خانه‌شان پیدا شد.

والدین سنگدلش او را در حالی که به قوزک پای وی زنجیر بسته بودند، در این طویله نگهداری می‌کردند. بعد از مشکوک شدن اهالی این روستا به رفتارهای این زن و مرد، لوو ژی توسط امدادگران در یک طویله سرد پیدا شد.

گفته می‌شود اولین نشانه‌های ناتوانی ذهنی وی در 18 سالگی و زمانی آغاز شد که فردی حدود 591 یورو از پول پس‌انداز وی را دزدید.

پدر 72 ساله وی در این باره گفت: من و همسرم بعد از تولد فرزندمان برای درمان وی به بیمارستان‌های زیادی مراجعه کردیم اما از تامین هزینه درمان عاجز بودیم.

بنابراین تصمیم گرفتیم او را در طویله گاوهایمان نگهداری کنیم. اکنون لوو ژی که به دلیل ناتوانی شدید ذهنی قادر به برقراری ارتباط نیست، با کمک یک سازمان غیردولتی محلی به یک پناهگاه تحویل داده شده است تا در آنجا از وی بخوبی نگهداری شود.


منبع:جام جم آنلاین

برچسب ها: حبس ، فرزند ، حادثه ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: