May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۶۸۱۹
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
0
بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت هوانوردی، خدمات رویال جت را جایگزینی مناسب برای پروازهای پرهزینه بیزنس و فرست‌کلاس می‌دانند.
پول‌نیوز - اگر از آن دسته افرادی هستید که اغلب به سفرهای هوایی مشغول هستند، حتما این موضوع را می‌دانید که پلان‌های پرواز از قبل توسط شرکت‌های هواپیمایی تعیین می‌شوند تا هنگام خرید بلیت به انتخاب یکی از آن‌ها بپردازید. با این تفاسیر، اگر این موضوع رنگ و بویی کاملا برعکس به خود بگیرد و این شما باشید که ساعت پرواز را برای شرکت هواپیمایی مشخص کنید، چه؟

به گزارش روزنامه دنیای خودرو، این دقیقا همان سیاستی است که شرکت هواپیمایی «رویال‌جت» در کنار خدمات فوق‌العاده برای ارائه به مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت هواپیمایی که ناوگانی متشکل از انواع مدل‌های بوئینگ را در اختیار خود دارد، این روزها در حال سفارش و تجهیز بیشتر پرنده‌های خود است، به طوری که بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت هوانوردی، خدمات این شرکت را جایگزینی مناسب برای پروازهای پرهزینه بیزنس و فرست‌کلاس می‌دانند. در این زمینه، یک پایگاه اینترنتی هوانوردی معروف، گفت‌و‌گویی جالب با راب دیکاستری، رئیس این شرکت هواپیمایی ترتیب داده است.

 رویال جت چیست؟

رویال جت شرکتی هواپیمایی است که خدمات خود را در سطحی بالاتر از «وی‌آی‌پی» به مشتریانش ارائه می‌دهد و موفق شده است برای 9 سال متوالی جایزه انجمن جهانی سفرهای منطقه‌ای را از آن خود کند. هر ساله چیزی حدود 8 تا 9 هزار ساعت پرواز چارتر داریم. سابقه فعالیت این شرکت به 13 سال پیش بازمی‌گردد. نقش اصلی ما پیشتیبانی انجام پروازهای امرا و روسای دولت امارات متحده‌عربی با استفاده از 13 هواپیماست که متشکل از 7 فروند بوئینگ‌737 و چند هواپیمای کوچک دیگر است.

 اوضاع کسب و کار این شرکت به چه شکل است؟

در بازار بسیار سختی مشغول فعالیت هستیم. این روزها در فکر فروش هواپیماهای کوچک‌تر هستیم، زیرا برای سر به سر شدن سود و زیان نگهداری این پرنده‌ها نیاز به حداقل 50 تا 60 ساعت پرواز چارتری در ماه است که متاسفانه در حال حاضر این میزان تقاضا وجود ندارد. اکثر مشتریان ما از وزارتخانه‌های امارات متحده‌عربی، خانواده‌های بزرگ و شاهزاده‌ها و همچنین تعداد کمی از شرکت‌های فعال در این کشور هستند.

 آیا برنامه‌ای برای توسعه فعالیت‌های خود دارید؟

قطعا قصد توسعه داریم اما به روش‌هایی هوشمندانه‌تر! کیک‌ها بریده شده است و مسابقه برای سهم‌خواهی بیشتر به نهایت خود رسیده، دوران خرید هواپیما و انتظار برای رسیدن مشتری به سر رسیده است.

 آیا واقعا توان رقابت با فرست‌کلاس را دارید؟

بله، فعالیت ما روندی در صنعت هوایی است که با کمک شرکت‌های عمده‌فروشی بلیت از جمله جت‌اسمارتر انجام می‌شود. این شرکت دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که پایگاه اینترنتی
booking.com به هتل‌ها ارائه می‌دهد. در واقع، قادریم در پروازهای برنامه‌ریزی شده خود امکاناتی را به مشتریان ارائه دهیم که در هیچ یک از پروازهای فرست‌کلاس شاهد آن نبوده‌اند.

به‌طور مثال مشتریان با استفاده از پروازهای ما می‌توانند غذاهای موردعلاقه‌شان را سفارش دهند، 15 دقیقه پیش از زمان مقرر به مقصد خود برسند، به فرودگاه‌های کوچک یا حتی شخصی سفر کنند، برنامه سفر را خودشان تعیین کنند و در خلوت کامل به انجام کارهای شخصی و اداری خود بپردازند. همچنین قوانین و محدودیت‌های مربوط به حمل بار و چمدان در این شرکت هواپیمایی کاملا متفاوت و دست مشتریان برای حمل بارهایشان بسیار بازتر است.

معرفی شرکت هواپیمایی رویال‌جت

رویال‌جت، هفته گذشته سری جدید از بیزنس‌جت‌های بوئینگ را که چندی پیش سفارش داده بود تحویل گرفت. راب دیکاستری، رئیس این شرکت هواپیمایی معتقد است این خرید یک خرید بسیار خوب محسوب می‌شود، زیرا این مدل هواپیما مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته و تا به‌حال سفارش‌های بسیاری از جانب آن‌ها دریافت شده است.

برای اضافه کردن چاشنی به این خرید شیرین، این شرکت با دعوت خبرنگاران و اصحاب رسانه به شهر ابوظبی از آنها خواست گشتی در ناوگان این شرکت بزنند و با خدمات و مشخصات آنها بیشتر آشنا شوند. این شرکت هواپیمایی دارای یک ترمینال اختصاصی واقع در پشت فرودگاه بین‌المللی ابوظبی است.

به لطف کاناپه‌های راحتی که در سالن انتظار این شرکت هواپیمایی تعبیه شده است، مراحل بازرسی پاسپورت به راحتی و سرعت هرچه‌تمام انجام می‌شود تا مسافران تنها با گذشت چند دقیقه به هواپیمای موردنظر خود که در محوطه بیرون انتظارشان را می‌کشد، برسند. فضای داخلی این هواپیماها که توسط شرکت

« Edese Doret» طراحی شده، دارای یک اتاق خواب گرم و نرم با حمام اختصاصی مزین به سنگ مرمر است. در این هواپیما 8 جایگاه فرست‌کلاس مجهز به صندلی‌هایی بسیار راحت، 8 جایگاه بیزنس‌کلاس و 18 جایگاه اکونومی کلاس در نظر گرفته شده است.

در داخل این هواپیما چراغ‌های ال‌ای‌دی نصب شده‌است که امکان کنترل آنها از طریق دستگاه‌های آی‌پد شرکت «اپل» وجود دارد. همچنین محیط داخلی این هواپیما دارای تلویزیون های شخصی و میزهای کنفرانس و غذاخوری متعددی است که در انتها و ابتدای کابین مسافری قابل‌رویت هستند. چشم‌پوشی از محفظه‌های نگهداری چمدان فضای داخلی این هواپیماها را بسیار بزرگ‌تر از مدل‌های مشابه دیگر شرکت‌های هواپیمایی نشان می‌دهد، همچنین طراحی کروم فوق‌العاده زیبای دور پنجره‌های هواپیما زیبایی دوچندانی به محیط داخلی کابین بخشیده است.

بیزنس‌جت‌های این شرکت هواپیمایی نخستین پرنده‌هایی از این مدل هستند که به اینترنت پرسرعت وای‌فای برای دسترسی هرچه راحت‌تر به تلویزیون زنده یا شبکه‌هایی مانند «نت‌فلیکس» مجهز است. در بخش کاکپیت (کابین خلبان) نیز این هواپیما از تکنولوژی سیستم بینایی پیشرفته برای فرود امن‌تر و تسلط هرچه بیشتر در مواقعی چون وقوع مه‌های شدید یا مواجهه با فرودگاه‌های کوچک، بهره می‌برد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: