کد خبر: ۲۰۷۸۲۹
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
0
سعی شرکت بیمه حافظ ایفای تعهدات و ادای رسالت اجتماعی در قبال بیمه گذاران است و چنانچه خود را در این امر موفق ببیند احساس می کند به ماموریت اصلی خود دست پیداکرده است.
عملکرد شش ماهه شرکت بیمه حافظپول‌نیوز - شرکت بیمه حافظ مفتخر است که ایفای تعهدات در قبال بیمه گذاران سرلوحه فعالیتهایش می باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سعی شرکت بیمه حافظ ایفای تعهدات و ادای رسالت اجتماعی در قبال بیمه گذاران است و چنانچه خود را در این امر موفق ببیند احساس می کند به ماموریت اصلی خود دست پیداکرده است.

در 6 ماهه اول سال 1395پذیرش ریسک منطقی و بر اساس مدیریت ریسک در تمام رشته ها انجام شده است. لکن شرکت بیمه حافظ بر اساس مشتری مداری و ارایه خدمات واقعی به زیاندیدگان، اقدام به پرداخت سریع کلیه خسارات معوق از سالهای 92 تاکنون نموده است

جا دارد در همین جا از پرسنل شرکت بیمه حافظ که با تلاش بی وقفه جهت پرداخت تعهدات شرکت اقدام نموده اند قدردانی گردد و امید است تا با ارایه خدمات بهینه به مشتریان شرکت بیمه حافظ، کماکان حافظ منافع آنان باشیم.
برچسب ها: بیمه حافظ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: