May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۸۴۲۱
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
0
امضا این تفاهمنامه در راستای سرمایه گذاری در صنعت نفت و استان خوزستان با هدف افزایش توسعه ثانویه و افزایش ضریب بازیافت است.
پول‌نیوز - شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت شلمبرژه فرانسه (Schlumberger) که بزرگترین شرکت خدمات نفتی جهان است، تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی امضا کرد.

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت شلمبرژه، صبح امروز (یکشنبه، ۷ آذر) در محل شهرک نفت اهواز به منظور مطالعه مخازن آسماری، بنگستان و خامی میدان رگ سفید، مخزن آسماری میدان پارسی و مخازن آسماری و بنگستان میدان شادگان تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی امضا کردند.

امضا این تفاهمنامه در راستای سرمایه گذاری در صنعت نفت و استان خوزستان با هدف افزایش توسعه ثانویه و افزایش ضریب بازیافت است که با حضور مدیرعامل شرکت شلمبرژه، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و سایر مدیران ارشد دو شرکت، همایون یوسفی؛ نماینده مردم اهواز، فریدون حسنوند؛ نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی و علی عسگر ظاهری عبدوند؛ نماینده مردم مسجدسلیمان انجام شد.

براساس اعلام شرکت ملی نفت، نخستین تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی بر پایه چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در راستای اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی در حوزه بالادستی صنعت نفت و با هدف توسعه میادین نفت و گاز، میان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و کنسرسیوم پرگس متشکل از ۱۱ شرکت اروپایی، کانادایی، آسیایی و دانشگاه صنعتی شریف روز چهارشنبه؛ سوم آذر در اهواز امضا شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: