May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۹۰۹۲
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
0
پول‌نیوز - رئیس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی از افزایش ۱۰ درصدی قیمت گوشی‌های تلفن‌های همراه به دنبال نوسانات اخیر نرخ ارز خبر داد.

افشار فروتن اظهار کرد: طی روزهای گذشته براساس نوسانات نرخ ارز در بازار گوشی‌های تلفن همراه نیز تغییراتی صورت گرفته و به عنوان مثال در خصوص نحوه خرید و فروش رایج در بازار در موارد متعددی فروشندگان عمده به جای آنکه تسویه‌حساب‌های خود را در مدت زمان چند روزه انجام دهند، به صورت نقدی انجام داده و با توجه به قیمت‌ها و متناسب با شرایط بازار ارز قیمت را تعیین می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به کاهش نرخ ارز عنوان کرد: تا روز پنج‌شنبه هفته گذشته قیمت گوشی‌های موبایل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است که امیدواریم از این پس با کاهش نرخ ارز قیمت گوشی‌های تلفن همراه نیز کاهش پیدا کند و بازار موبایل از شرایط رکود خارج شود.

فروتن در ارتباط با وضعیت بازار سیم‌کارت نیز اظهار کرد: طی این دو هفته با توجه به تعطیلات مختلفی که وجود داشته تقاضای سیم‌کارت در پایین‌ترین حد خود در هفته‌های اخیر قرار داشته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: