کد خبر: ۲۰۹۹۹۴
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
0
رو‌نمایی از نسخه جدید سایت بانک آینده
پول‌نیوز - در راستای اهداف خود مبنی بر جلب رضایت و وفاداری مشتریان از طریق تعامل مداوم و نزدیک، ارتقای مستمر بهره‌وری بانک و توسعه قابلیت‌های کلیدی در زمینه بانکداری مجازی، همچنین به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به مشتریان گرامی؛ برآن شد تا با بهره گیری از مهارت و توان مدیران، کارشناسان و متخصصانِ خود، بستری امن فراهم سازد تا دسترسی به خدمات و محصولات مورد نیاز مشتریان، به سادگی و سهولت امکان پذیر شود. بدین منظور تارگاه جدید بانک آینده راه اندازی گردید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در طراحی نسخه جدید تارگاه بانک آینده؛ تلاش شده است، با ساده‌سازی، روان‌ سازی، ایجاد سهولت، سرعت و بهینه‌ سازی ‌ساز و کارهای عرضه الکترونیکی خدمات و محصولات بانک به مشتریان، تارگاهی کارآمد و به‌روز ایجاد گردد.

بدیهی‌ است؛ تعامل، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادات مخاطبان محترم تارگاه بانک آینده تنها راه رسیدن به تارگاهی قوی و سودمند خواهد بود، لذا از همه مشتریان گران‌قدر بانک آینده خواهشمندیم همچنان با نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در خدمت رسانی بیشتر و بهتر، یاری نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: