April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۰۶۴
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
0
پول‌نیوز - فیلم سینمایی «گاو زخمی» ساخته سعید دولتخانی 30 آذرماه در سینماهای «هنر و تجربه» اکران می‌شود.

داستان این فیلم درباره یک کارگر ایرانی است که تعادل روانی ندارد و با یک کارگر افغانستانی درگیر می‌شود. در پی این درگیری، کارگر ایرانی با جریمه سنگینی رو به رو شده و در وضعیّت خطرناکی قرار می‌گیرد.  

آرش مهاجر، بهار نوحیان، آزیتا لاچینی، حمید رضا هدایتی، لیندا کیانی، محمّد امین صاحب زاده، نیکان راست قلم، کاظم علیزاده، امیر صدیقی، سپیدار تاری، امیر فرزان... و مهران رجبی بازیگران این فیلم هستند و  سید امیر سید زاده آن را تهیه کرده است.

عوامل فیلم «گاو زخمی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعید دولتخانی، مجری طرح و مدیر تولید: محمّد حسین سیّد زاده، مدیر فیلمبرداری: حسنعلی اسدی،تدوین: مسعود دولتخانی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: سعید دولتخانی، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین صادقی،  مدیر صدابرداری: ارسلان کیان ارثی، موسیقی: سهند مهدیزاده، عکس: علی نیک رفتار و علی بیات، طراح پوستر: محسن اسکندری، دستیار اوّل کارگردان و برنامه ریز: آلما سعادتی، منشی صحنه: مرضیه آذری، مدیر تدارکات: حامد آذرمیان. 
منبع: ایسنا
برچسب ها: گاو زخمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: