کد خبر: ۲۱۰۳۱۰
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
0
احمد ابوالحسنی گفت: در این نمایشگاه حدود 650 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور خواهند داشت که از این بین 226 شرکت خارجی هستند.
حضور بیش از 200 شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت چاپ تهرانپول‌نیوز - نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه صنعت چاپ در اتاق اصناف تهران برگزار شد.

احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگراف بیان کرد: در این نمایشگاه حدود 650 شرکت کننده داخلی و خارجی حضور خواهند داشت که از این بین 226 شرکت خارجی هستند.

بابک عابدینی مسئول بخش خارجی نمایشگاه چاپ 95  اظهار داشت: با اتحادیه‌های همگن خارجی در راستای تبلیغ تعاملات خوبی انجام شد که همزمانی با سال نو میلادی با برگزاری نمایشگاه موجب حضور کمرنگ این شرکت‌ها گشت.

وی افزود: با این وجود امسال شاهد افزایش 30 درصدی  نسبت به پارسال بودیم اما غرفه‌داران خارجی و حضور نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، انگلیس، اتریش، آلمان، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

در  این نشست هدف از برگزاری نمایشگاه چاپ ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل و انتقال دانش تکنولوژی عنوان شد که البته نبود زیرساخت مناسب برای نصب ماشین‌آلات شرکت‌های خارجی از مهم‌ترین مشکلات نمایشگاه امسال است.

گفتنی است نمایشگاه صنعت چاپ تهران از تاریخ 5 تا 8 دی ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: