April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۰۹۹۴
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
0
بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور(+ جدول)
پول‌نیوز - امروز سواحل دریای خزر بارش برف و باران و دامنه های شمالی البرز مركزی، شمال غرب و نوار مرزی شمال شرق كشور ابرناكی، بارش پراكنده برف و باران و مه آلودگی مناطق كوهستانی پیش بینی می شود.

همچنین روز یكشنبه شاهد افت دمای نسبی در نوار شمالی كشور خواهیم بود و دریای خزر نیز مواج پیش بینی شده است. از روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری شمال غرب و غرب و بتدریج سواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز مركزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و این مناطق شاهد افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد خواهند بود.

 روز سه شنبه با گسترش و تقویت سامانه، بارش برف و باران علاوه بر مناطق ذکر شده، دامنه های زاگرس مركزی، بخش‌هایی از جنوب غرب كشور و دامنه های مركزی و جنوبی البرز و در اواخر وقت و به احتمال شمال شرق كشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

در روزهای یكشنبه و دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

بارش برف و باران در سواحل دریای خزر

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت:  در سواحل دریای خزر بارش باران و برف  و در دامنه های شمالی البرز مرکزی،شمال غرب ، نوار شمالی مرزی شمال شرق نیز شاهد بارش های  پراکنده باران و برف و مه آلود بودن جاده های کوهستانی خواهیم بود.

وی گفت : در نواحی شمالی کشور شاهد کاهش دما خواهیم بود همچنین دریای خزر نیز مواج و متلاطم پیش بینی شده‌اند.

این کارشناس هواشناسی در پایان ، دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 9 درجه سانتی گراد اعلام کرد.


جدول آب و هوای استان های کشور

بارش برف و باران در نیمه شمالی کشور(+ جدول)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: