May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۱۰۵۶
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
0
آخوندی از امضای قرارداد قطعی با کمپانی ایرباس در هفته جاری خبر داد و گفت: درباره جزئیات این قرارداد بلافاصله پس از امضاء صحبت خواهیم کرد.
امضاء قرارداد قطعی با ایرباس در هفته جاریپول‌نیوز - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قرارداد قطعی با ایرباس در هفته جاری به امضاء می‌رسد از امضای قرارداد ۳ هزار میلیارد تومانی با بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری بنادر خبر داد.

عباس آخوندی امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه راه‌سازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز 26 آذرماه سال 62 بود که کامیون‌داران به فرمان امام به بنادر کشور رفتند و بارهایی که در بنادر و بندر شهید رجایی دپو شده بود را در سطح کشور توزیع کردند.

وی ادامه داد: از آن منظر که کامیون‌داران و سیستم حمل و نقل آن روز به فرمان لبیک گفتند روز 26 آذرماه به روز حمل و نقل نامگذاری شد.

وزیر راه و شهرسازی به نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه امروز و در هفته حمل و نقل افتتاح شد و 90 درصدی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از بخش خصوصی هستند.

آخوندی ادامه داد: در این نمایشگاه برای اولین بار در حوزه روسازی بتنی پروژه‌ای ارائه شد که 100 درصد بتنی در حوزه جاده‌ای است و فعالیت مدرنی محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی  افزود: روسازی بتنی فناوری جدیدی در حوزه جاده‌سازی است و مازاد تولید سیمان کشور از این محل مصرف می‌شود.

آخوندی ادامه داد: در بخش ایمنی راه‌ها 500 دوربین جدید ثبت تخلفات در چند روز آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: این دوربین‌ها مدیریت جاده‌ای را ارتقاء می‌دهد و سبب افزایش ایمنی سیر می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی به سیستم دوربین‌های نظارتی در بخش ریلی اشاره کرد و گفت: برخی پل‌های ریلی قدیمی هستند که ما نسبت به مقاوم‌سازی آنها در برابر زلزله و بارهای محوری کارهای خاصی را انجام دادیم، ضمن آنکه این پل‌ها از طریق‌ دوربین مانیتورینگ دائمی می‌شوند.

وی همچنین اظهارداشت: در بخش آزادراه قزوین-رشت قسمت منجیل-رودبار که به عنوان گلوگاه پروژه بود تلاش شد تا 2 هفته آینده تکمیل و افتتاح شود.

آخوندی همچنین از تکمیل قطعه 4 آزادراه کنارگذر جنوبی تهران از آبیک تا چرمشهر در بهار 95 خبرداد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه بندری نیز فردا شب قرارداد 3 هزار میلیارد تومانی با بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در پس کرانه بنادر به امضاء می‌رسد.

وی همچنین از امضای قرارداد قطع با کمپانی ایرباس در هفته جاری خبرداد و گفت: درباره جزئیات این قرارداد بلافاصله پس از امضاء صحبت خواهیم کرد.

بنابراین گزارش در حاشیه این مراسم از پوستر دومین نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته که سال آینده در روزهای 26 تا 29 آذر برگزار می‌شود، رونمایی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: