April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نسخه جدید نرم‌افزار پایای گروهی بانک سامان ارائه شد
پول‌نیوز - بانک سامان در راستای راحتی بیشتر مشتریان خود، نسخه جدید نرم‌افزار پایای گروهی را در دسترس مشتریان قرار داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نرم‌افزار پایای گروهی که در چهارمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش در سال 1393 با رای هیات‌داوران، به عنوان محصول منتخب حوزه بانکی برگزیده شده بود، برای انتقال وجه از حساب‌های سامانی مشتریان به چند حساب‌، در مقاطع موردنظر مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، این محصول دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری مانند سادگی و کاربرپسند بودن، قابلیت دسترسی در همه جای دنیا، افزایش دقت، قابلیت ویرایش فایل‌ها، قابلیت بررسی و شناسایی شباهای وارد شده، تعیین سطوح دسترسی برای افراد و سازمان‌ها جهت بارگذاری فایل پایا و تاییدیه پرداخت و گزارش‌گیری است.

این گزارش حاکی است، از این پس مشتریان بانک سامان فقط می‌توانند از این نسخه برای تولید فایل پایا گروهی (به‌منظور الزام به تولید فایل اعتبار علاوه بر فایل دستور پرداخت) استفاده‌کنند.

برای دریافت نرم‌افزار پایای گروهی و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: