کد خبر: ۲۱۱۲۹۸
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
0
پول‌نیوززویتا خودرو فروش محصول جدید SR9 SUV را در بازار خودروی چین آغاز کرده است. تولید این خودرو در چین و سایر کشور ها بحث های بسیاری را به دنبال داشته و تولید آن را تفرقه افکنانه خوانده اند؛ اما چرا؟ چون این محصول شباهت بسیار زیادی به پورشه ماکان دارد.

یکی از خبرنگاران به نمایشگاه زویتا رفته تا به ارزیابی این محصول بپردازد و از شانسش در یکی از فروشگاه ها که تنها صد متر با نمایشگاه زویتا فاصله دارد، پروشه دست دومی برای فروش موجود بوده و این امر امکان مقایسه این دو محصول را برای او آسان ساخته.

طراحی کلی این محصول، از سپر گرفته تا شیشه جلو، گلگیر ها، کاپوت و صندوق همانطور که انتظار می رفت خیلی شبیه به پروشه ماکان است. حتی آینه های بغل عین آینه های بغل ماکان است. مقایسه ابعاد این دو خودرو با یکدیگر نشان می دهد که این دو چه مقدار شبیه به هم هستند:

زویتا: طول/عرض/ ارتفاع: 4744/1929/1647. فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2850. برحسب اینچ.

ماکان: طول/عرض/ ارتفاع: 4681/1923/1624. فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2807. برحسب اینچ.

کپی پورشه گران قیمت در چین (+عکس)


کپی پورشه گران قیمت در چین (+عکس)


کپی پورشه گران قیمت در چین (+عکس)
منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: