May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۱۷۵۶
۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
0
پول‌نیوز - سازمان هواشناسی کشور از افزایش آلاینده های جوی خبرداد و اعلام کرد: پیامد این شرایط تداوم و افزایش غلظت آلاینده ها و ناسالم بودن هوا برای تمام گروه های سنی به ویژه در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و استان البرز در روزهای جمعه و شنبه خواهد بود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که با ورود یک سامانه بارشی به کشور از روز شنبه (فردا) و شروع بارندگی ها از شنبه شب، به تدریج کیفیت هوا در کلان شهرها و تهران به شرایط مطلوب باز می گردد.

از بعد ازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد استانهای غربی و دامنه های زاگرس مرکزی را در بر می گیرد و از روز یکشنبه آینده گستره این بارش ها مناطق جنوب غرب، شمال غرب و استان های واقع در جنوب البرز مرکزی و سواحل دریای خزر را فرا می گیرد. 

در این مدت بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در برخی از جاده های کوهستانی می شود و رفت و آمد وسایل نقلیه در این محورهای کوهستانی دچار اختلال خواهد شد. روز شنبه ( فردا) شدت بارش ها در جنوب استان آذربایجان غربی، جنوب استان آذربایجان شرقی، کردستان، شمال ایلام، کرمانشاه و شمال لرستان افزایش خواهد داشت.

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است که طی دو روز آینده به علت افزایش سرعت باد، پاره ای از مناطق جنوب شرق کشور شاهد پدیده گرد و خاک خواهند بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آلودگی هوا ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: