April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۳۰۷۲
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
0
آئین تجلیل از حسین دهلوی برگزار می شود
پول‌نیوز - مراسم نکوداشت و تجلیل از حسین دهلوی (استاد موسیقی ایران) روز پنجشنبه 16 دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش سایت خانه موسیقی، مراسم نکوداشت و تجلیل از  استاد حسین دهلوی به پاس سال ها تلاش در عرصه آهنگسازی موسیقی ایرانی روز پنجشنبه 16 دی ماه ساعت 20:30 با مشارکت موسسه هنرمندان پیشکسوت و فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که با تجلیل از مقام هنری استاد حسین دهلوی همراه خواهد بود گروه موسیقی به سرپرستی و آهنگسازی سوسن اصلانی همسر استاد دهلوی، ضمن رونمایی از تصنیف "صدای آشنا" با شعر اسماعیل خلج بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما، قطعاتی را برای اولین بار در مایه شور و متعلقات آن اجرا خواهند کرد.

در این گروه موسیقایی سوسن اصلانی سرپرست، آهنگساز و نوازنده سنتور، محمود باقری خواننده، بابک بقایی تار، علی شهیدی عود، حسن مکانیکی نی، مهناز کاشانی قیچک، فاطمه سید محمود تمبک و عطیه طباطبایی دف به عنوان اعضای گروه اجرایی حضور دارند.

حسین دهلوی (استاد موسیقی ایران) متولد 1306 در تهران است و در چند سال اخیر به بیماری آلزایمر مبتلاست و چندی ست با صلاحدید و تحت نظر خانواده در آسایشگاه بستری است.
برچسب ها: حسین دهلوی ، موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: