April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۳۱۰۳
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
۱
پول‌نیوز - علل فرار از خدمت سربازی در ویژه برنامه قانون و قضا مورد بحث و بررسی قرار می‎گیرد.

برنامه قانون و قضا فردا دوشنبه 13 دی ماه  بعد از خبر ساعت 14 از شبکه اول سیما پخش می شود که در این برنامه علل فرار از خدمت سربازی و راههای کاهش آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.  

 این برنامه به هجدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران اختصاص دارد که طی آن حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، "فراتی" رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، سردار "اشتری" فرمانده ناجا و سردار "زاده کمند" معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عملیاتی کردن راه کارهای قابل اجرا جهت کنترل و کاهش جرم فرار از خدمت را به همراه سایر میهمانان مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

منبع:میزان
برچسب ها: خدمت سربازی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
سرباز غير فراري
United States
22:31 - 1395/10/12
تازه دارن بررسي ميكنن!!!
بايد ٢١ ماه از جواني تو با مدرك فوق ليسانس مهندسي باحقوق ١١٨ هزار تومان و انجام كم بازده ترين كار ها براي خودت و كشور بگذروني بعد انتظار تشكيل خانواده و افزايش جمعيت و رشد اقتصادي و ... رو هم دارن بزرگان. الان كه فكر مي كنم واقعا نمي دونم چرا اومدم خدمت من!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: