May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۵۰۸۷
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
0
گنجیان مقدم با بیان اینکه این فرد با گرفتار دیدن خود در دست قانون سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی گناه جلوه دهد، تصریح کرد: با هوشیاری ماموران پلیس و انجام تحقیقات فنی، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی شهرستان "آمل"، از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و اعتراف به11فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"ولی الله گنجیان مقدم" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این فرماندهی با تقویت گشت های انتظامی و بررسی موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه های سرقت با پی جویی های پلیسی دریافتند، کلیه سرقت ها به یک شیوه و شگرد به وقوع پیوسته است.

سرهنگ گنجیان مقدم، تصریح کرد:ماموران با پیگیری های همه جانبه و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام توانستند سارق به نام " امیر- ب" را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این فرد با گرفتار دیدن خود در دست قانون سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی گناه جلوه دهد، تصریح کرد: با هوشیاری ماموران پلیس و انجام تحقیقات فنی، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گنجیان در پایان از مردم خواست: منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس 110 اعلام کنند.

 
منبع: ایلنا
برچسب ها: سارق حرفه ای ، آمل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: