May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۶۱۸۳
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
0
پول‌نیوز - فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در دزفول فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: فرد مذکور با جعل مهر و شماره نظام پزشکی یکی از دندانپزشکان خارج از استان خوزستان خدمات دندانپزشکی ارائه می کرد.

مهرداد کلانتریان افزود: فرد مذکور با تلاش و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و همکاری نیروی انتظامی ،قضایی و امنیتی به دام افتاد.

وی گفت:کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان این دانشگاه در این رابطه بسیار هوشمندانه عمل کرده و با اقدام سریع و به موقع مانع از فعالیت این فرد جاعل در حرفه دندانپزشکی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: این دانشگاه بر فعالیت های درمانی اشراف کامل داشته و با برنامه ریزی و به صورت غیر محسوس واحدهای درمانی را زیر پوشش ارزیابی قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: گزارش های مردمی در شناسایی متخلفان فوق العاده حائز اهمیت است ضمن اینکه این دانشگاه با متخلفان در امر سلامت مردم با قاطعیت برخورد می کند.

مردادماه امسال نیز فردی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوزهای قانونی در سطح شهرستان شوش خدمات دندانپزشکی ارایه می کرد توسط مقامات قضایی دستگیر شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: دندانپزشک ، دزفول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: