April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت آغاز دهه فجر
پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

دهه مبارك فجر، طلوع  پر بركت خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است. انقلابي مردمي كه پرده هاي ظلم و جور حاكمان مستبد را كنار زده و در پگاه روشن 22 بهمن مطلع غزل زيباي پيروزي ملتي آزاده و حق طلب شد. اين انقلاب شكوهمند با بروز تحولاتي عظیم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی كشور، دستاوردهای شگرف و ارزشمندي را به همراه داشت به گونه اي كه ايران اسلامي پس از گذر از فراز و نشیب هاي بسيار و به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های رفيع پیشرفت و تعالی را فتح کرده و اينك در اوج اقتدار و آزادگي ايستاده است. خداوند را شاكريم كه پس از گذشت بيش از سه دهه، امروزه نام بلند آوازه ايران در اذهان جهانيان تداعي  كننده  كشوري است كه سر چشمه تحول و تعالی در منطقه بوده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌ خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

امسال نيز حضور پر شور و شعور هموطنان در راهپيمايي ايام الله 22 بهمن جلوه اي از وحدت و همدلي مردم و مسئولان و  ميثاق دوباره ملت ايران با آرمانهاي نظام و انقلاب است.

در جزيره كيش نيز همانند سال هاي قبل با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و بر پايي هر چه با شكوه تر جشن انقلاب و راهپيمايي 22 بهمن، ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي امام و انقلاب، حمايت همه جانبه خود را از اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اعلام خواهيم كرد.

در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني (ره) و شهداي به حق پیوسته انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، فرا رسيدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارك فجر را به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

از درگاه حضرت دوست  سعادت و سربلندي تمامي هموطنان و اقتدار و سرافرازي روز افزون ايران اسلامي را مسئلت دارم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: