April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - وکیل بابک زنجانی از ابلاغ کامل حکم پرونده موکلش خبر داد و گفت: پس از مطالعه پرونده و با توجه به ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی نسبت به اعاده دادرسی اقدام خواهیم کرد.

رسول کوهپایه‌زاده ،از ابلاغ کامل حکم پرونده بابک زنجانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حکم این پرونده در حدود ۱۵۰ صفحه بود، با مساعدت شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تعدادی تایپسیت این حکم را تایپ و امروز بطور کامل در اختیار ما گذاشته شد.

وکیل بابک زنجانی با اشاره به ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری گفت:‌ طبق بند ج ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری اگر اتفاق جدیدی در پرونده رخ دهد و در سرنوشت محکوم تاثیرگذار باشد، از موارد اعاده دادرسی بشمار می‌آید.

او به بازداشت یکی از متهمان اصلی پرونده نفتی در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام قضایی از این متهم بازداشت شده به عنوان جعبه سیاه پرونده نام برده است، بنظر می‌رسد اجرای حکم باید تا تکمیل تحقیقات از این متهم و صدور حکم قطعی به تعویق بیافتد.

کوهپایه‌زاده گفت: پس از آنکه رای پرونده به طور  کامل مطالعه شود و نقطه نظرات موکل را اخذ کنیم، در اولین فرصت نسبت به اعاده دادرسی اقدام می‌کنیم.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: