April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۳۷۹
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
0
آسان پرداخت به عنوان يکي از شرکتهاي ارائه دهنده راهکارهاي نوين پرداخت الکترونيک، با تکيه بر دانش روز و با ايجاد فضاي خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زماني کوتاه دست آوردهاي بزرگ و قابل افتخاري را کسب نمايد و به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونيک شناخته شود.
پول‌نیوز -از26 مهر ماه سال جاري يعني کمتر از 5 ماه است که شرکت آسان پرداخت وارد بازار سرمايه شده است اما در ظرف اين حدود   4ماه از پربيننده ترين نماد بورس تهران شده است. اين پربييندگي و  تاثيرگذاري بر بازار سرمايه به دليل عملکرد قابل توجه  اين شرکت تازه وارد است .


آسان پرداخت ،پربيينده ترين شرکت بازار سرمايه و برترين شرکت گروه رايانه اي ايراني

بر اساس صورتهاي مالي 9ماهه پوشش فروش و درآمد ارائه خدمات آسان پرداخت بالاي 82 درصد بوده و به مبلغ بيش از  21هزار 712 ميليارد ريال رسيده است ، اين در حالي است که اين شرکت براي سال 95 معادل 26هزار و 467 ميليارد ريال فروش پيش بيني کرده و طي سه ماه باقي مانده به پايان سال مالي ، به مراتب  فروش آن از اين ارقام بيشتر خواهد بود. در مقايسه با سال 94 نيز بايد گفت که طي 12 ماه اين شرکت تنها 22هزار ميليارد ريال فروش داشته و اين فروش طي 9  ماه در سال جاري محقق شده است.

اين شرکت تا پايان سال شرايط بهتري را در گزارش دهي تجربه خواهد کرد زيرا به دليل تداوم فروش از بستر USSD ، اعمال معافيت مالياتي شرکت‌هاي دانش بنيان  و بازنگري در هزينه هاي پيش بيني شده با توجه به عملکرد شش ماهه حسابرسي شده ؛ اطلاعات جاري تغيير کرده و با رشد قابل توجهي روبرو خواهد شد.

بر اساس اين گزارش ،  سود خالص شرکت طي 9 ماه معادل 82 درصد پيش بيني سود  ساليانه بوده و از رقم 1هزار و 760 ميليارد ريال سود سال 95 بالغ بر 1هزار و 447 ميليارد ريال محقق شده است. اين سود براي هر سهم از  1ميليارد سهم شرکت،  1447 ريال در نظر گرفته شده است .

علاوه بر توفيقات در ارائه  گزارشات مثبت دوره ايي ،  در نوزدهمين دوره همايش معرفي شرکت هاي برتر ايران که به همت سازمان مديريت صنعتي و با حضور جمع کثيري از فعالان صنعت، توليد، خدمات و تجارت در مرکز همايش هاي بين المللي سازمان صدا و سيما در روز 4 بهمن ماه 1395 برگزار شد، اين شرکت در رديف 58 از ميان  500شرکت برتر کشور در گروههاي مختلف مورد مقايسه قرار گرفت .

گفتني است که در سال جاري در گروه رايانه و فعاليتهاي وابسته نام آسان پرداخت پرشين با نام تجاري آپ در صدر جدول اين شرکتها خودنمايي مي کند.  آسان پرداخت به عنوان يکي از شرکتهاي ارائه دهنده راهکارهاي نوين پرداخت  الکترونيک، با تکيه بر دانش روز و با ايجاد فضاي خلاقانه و نوآور در صنعت  پرداخت کشور، توانسته است در بازه زماني کوتاه دست آوردهاي بزرگ و قابل افتخاري را کسب نمايد و به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونيک شناخته شود.

لذا با استناد به رتبه بندي IMI-100 آسان پرداخت را مي توان 58مين شرکت بزرگ ايران و تنها PSP فهرست 100تايي برترين شرکتهاي کشور دانست.

شرکت آسان پرداخت که از اوايل پاييز 95 با نماد "آپ" وارد بورس اوراق بهادار تهران شد و  توانست رکورد چهل ثانيه اي فروش سهام در بازار بورس را از خود به جاي بگذارد در اين مراسم هم توانست با تکيه بر فعاليت هاي مدون و برنامه ريزي شده و با همت تلاش مديران و کارکنان باانگيزه و جوانش رتبه درخوري را کسب نمايد و با اختلاف فاحش در مقايسه با رقباي خود در صدر شرکتهاي فعال در حوزه رايانه و فعاليتهاي وابسته قرار بگيرد. بي شک اين موفقيت ثمره  تلاش، به کار گيري دانش روز دنيا، توجه به نيازهاي مشتريان و برنامه ريزي مدون توسط مديران اين شرکت است.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: