April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۴۸۷
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
0
پول‌نیوز - رییس آموزش و پرورش ناحیه سه کرج از اهدای عضو یک دانش آموز دبیرستانی که در حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، خبرداد.

عبدالکریم رستمی اظهارکرد: حدود یک هفته پیش یکی از دانش آموزان دبیرستان گوهر کرج در مسیر هشتگرد- کرج  دچار سانحه رانندگی می‌شود. این دانش آموز که مینا امیریان نام دارد دراین تصادف رانندگی دچار مرگ مغزی شده و به کما می‌رود.

وی توضیح داد: بعد از هشت روز از انتقال این این دانش آموز به بیمارستان و اطمینان والدین از این که وضعیت فرزندشان به حالت عادی بازنمی‌گردد، با اهدای اعضای بدن او به چند بیمار موافقت کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: امیریان در رشته گردشگری دبیرستان گوهر ناحیه سه آموزش و پرورش تحصیل می‌کرد. این حرکت از سوی والدین این دانش آموز بار دیگر صحنه‌ای از نوع دوستی و گذشت مردم ایران را نشان داد. با این حرکت امکان زندگی به چند بیمار بازگشت و امید بار دیگر در دلهای آنان جاری شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرج ، اهدای عضو ، مرگ مغزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: