April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۷۴۸
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
0
مهاجم اسبق پرسپولیس که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، گلایه ها و ناگفته های چند مدت اخیرش را بیان و ابراز امیدواری کرد طبق گفته قاضی به همه مسائل اخیر رسیدگی شود.
روایت ناصر محمدخانی از گروگانگیریپول‌نیوز - «من دو موبایل دارم. یکی از آن ها را افراد اجیر شده از من گرفتند اما در آن گیر و دار، با پسرم علی در قطر تماس گرفتم و همه چیز را به او گفتم.» مهاجم اسبق پرسپولیس که از این اتفاق بسیار ناراحت بود، گلایه ها و ناگفته های چند مدت اخیرش را بیان و ابراز امیدواری کرد طبق گفته قاضی به همه مسائل اخیر رسیدگی شود.

از سوی چه کسی سوء قصدی علیه شما انجام شد؟
من همسری صیغه ای داشتم که 5 سال اخیر را با او زندگی می کردم. طی چند ماه اخیر این زن عرصه را آن قدر برای من تنگ کرد که از او جدا شدم. حدود یک ماهی است که تنها زندگی می کنم. چند روز پیش همراه تیم پیشکسوتان پرسپولیس به ایلام رفتیم و در آنجا بازی کردیم؛ در برگشت وقتی به فرودگاه رسیدم، سوار ماشین دوستم شدم.

 ماشین ما به سمت اتوبان آزادگان در حرکت بود که در سر یک پیچ، عده ای از داخل دو ماشین سر من و دوستم ریختند و ما را با مشت و لگد زدند و بعد هم به خانه ای در جنوب تهران در منطقه خانی آباد بردند. از همان لحظه اول فهمیدم این افراد اجیر شده همسر صیغه ای ام هستند؛ فردی که با او پنج سال زندگی کردم. انگیزه شان گرفتن پول و زدن سه دانگ از سند خانه ای که در غرب تهران دارم، به اسم شان بود.

چطور توانستید از آن دام فرار کنید؟
من دو موبایل دارم یکی از آن ها را افراد اجیر شده از من گرفتند اما من در آن گیر و دار، با پسرم علی در قطر تماس گرفتم و همه چیز را به او گفتم که چه توطئه ای برایم چیده اند و چه مدنظرشان است. علی هم آدرس خانه و هم مشخصات آنجا را از من گرفت و خدا را شکر، مأموران کلانتری خانی آباد به آنجا آمدند و مرا از دست آن آدم ربایان نجات دادند.

قاضی پرونده چه نظری داشت؟
قاضی پرونده بعد از این اتفاقات روز های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را به این خانم وقت داد تا اسناد و مدارک و کلید خانه را به من تحویل بدهد و قرار شد روز شنبه با یک مأمور به خانه ام بروم و اسناد و مدارک موجود در آنجا و بقیه موارد را از او دریافت کنم.

گویا همسرتان هم با رضایت شما آزاد شده؟
بله. دختر های این خانم نزد من آمدند و خیلی از من خواهش کردند تا از اشتباه مادرشان بگذرم که من هم به خاطر آن ها قبول کردم و فعلاً این خانم آزاد است.

شما امیدوارید این مشکل شنبه حل شود؟
قاضی پرونده انسان بسیار شریفی است و قطعاً قانون همه چیز را مشخص می کند. قاضی به این خانم مهلت سه روزه ای داده و گفته مدارک من از جمله سند خانه، کلیه اسناد دیگر و چک ها را بیاورد تا بعد در مورد بقیه مسائل تصمیم بگیرند. پس از آن تکلیف این خانم، آدم ربایان و بقیه مسائل مشخص می شود.


منبع:خراسان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: