May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۹۳۸
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
0
پول‌نیوز - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: به دلیل بسته شدن اتوبان قزوین، پلیس راه استان زنجان نیز برای همکاری با پلیس راه استان قزوین همچنین به دلیل وقوع کولاک و یخبندان سطح جاده، اتوبان زنجان - قزوین را بست.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل پلیس راه زنجان، خودروهای عبوری از اتوبان زنجان - قزوین را از مسیر صائین قلعه به سمت جاده ترانزیت زنجان - قزوین هدایت می کنند.

وی مساحت مسیر بسته شده در اتوبان زنجان به قزوین را حدود 50 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: در زمان حاضر اتوبان زنجان - تبریز نسبت به سایر مسیرهای ارتباطی این استان از وضعیت مناسب برخوردار است اما از رانندگان انتظار می رود با دقت و احتیاط بیشتری تردد کنند.

شیرمحمدی افزود: مابقی مسیرهای ارتباطی این استان نیز با وقوع کولاک و محدودیت دید و همچنین یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده مواجه است و لازم است رانندگان وسایط نقلیه برای تردد در این مسیرها از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حجم تردد به دلیل بارش برف و وقوع کولاک و یخ زدگی سطح جاده در مسیرهای ارتباطی استان زنجان بسیار پایین آمده است از رانندگان و مسافران خواست از سفرهای غیرضرور به جد پرهیز کنند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: زنجان ، قزوین ، برف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: