April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۹۶۱۷
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
0
پول‌نیوز - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دختر بچه 5ساله که عصر دیروز ربوده شده بود ظهر امروز از دست گروگانگیران آزاد شد.

سردار رضا بنی اسدی فر در لحظه تحویل گروگان به خانواده اش، افزود: گروگانگیران به انگیزه باج خواهی اقدام به گروگانگیری کرده بودند.

وی افزود : ساعت 18روز گذشته در تماس با سامانه 110، ربایش یک دختر پنج ساله به پلیس اعلام شد و بلافاصله همکاران کلانتری و سپس نیروهای تخصصی آگاهی در صحنه حضور یافتند و صحت ربایش تائید شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی های میدانی و کشف سرنخ هایی از سوی پلیس، کار تحقیقاتی و فنی پلیس آغاز شد.

وی با بیان اینکه این دختر بچه افغان از حوالی محل کار پدرش ربوده شده، تصریح کرد: عوامل این گروگانگیری سه نفر بودند که در اندوهجرد شهداد دستگیر و گروگان 5ساله نیز با سلامت جسمی کامل آزاد شد.

سردار بنی اسدی فر با تاکید بر برخورد قاطعانه و مقتدرانه پلیس،گفت:بدون شک دستگاه قضائی نیز اشد مجازات را برای ربایندگان در نظر خواهد گرفت.

وی افزود : نیروهای پلیس به ویژه نیروهای متخصص پلیس آگاهی در روز تعطیل و هنگامی که اکثر افراد در کنار خانواده های خود مشغول استراحت هستند براساس وظیفه قانونی و دینی خود اقدام کرده و ضمن دستگیری گروگانگیران و آزادی گروگان، اقتدار، توانمندی و عمل به هنگام پلیس را به معرض نمایش گذاشتند.

این خانواده افغان دارای 2 فرزند هستند که دختر آنها شامگاه گذشته از سوی یک نفر و با هم دستی دو نفر دیگر ربوده شد.
برچسب ها: گروگانگیری ، کرمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: