May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۹۸۵۷
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
0
سئول ۵۷ نفر از نیروی دریایی خود را همراه با ۸ فروند رزم ناو، ۵۲ هواپیما و ۲۳ وسیله نقلیه آبی- خاکی برای حضور در این رزمایش چند ملیتی تحت نظارت آمریکا- تایلند، اعزام کرده است.
مشارکت کره جنوبی در رزمایش دریایی تایلند پول‌نیوز - کره جنوبی از مشارکت نیروی دریایی خود در رزمایش دریایی تایلند خبر داد.به نقل از یونهاپ، نیروی دریایی کره جنوبی در رزمایش دریایی سالانه تایلند موسوم به «کبرا طلایی» شرکت کرده است.

بر اساس این گزارش، سئول ۵۷ نفر از نیروی دریایی خود را همراه با ۸ فروند رزم ناو، ۵۲ هواپیما و ۲۳ وسیله نقلیه آبی- خاکی برای حضور در این رزمایش چند ملیتی تحت نظارت آمریکا- تایلند، اعزام کرده است.

لازم به ذکر است که رزمایش چند ملیتی، با هدایت مرکز فرماندهی پاسیفیک آمریکا و نیروهای ارتش تایلند روز سه شنبه آغاز شده است و با همراهی حدودا ۷ هزار و ۵۰۰ نیروی نظامی از کشورهای سنگاپور، مالزی، ژاپن و ۱۰ کشور نیز به عنوان ناظر، به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است که این رزمایش بزرگترین رزمایش سالانه آسیا- پاسیفیک است که نخستین بار در سال ۱۹۸۱ برگزار شد.

منبع: مهر
برچسب ها: هواپیما ، رزمایش ، تایلند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: