May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۳۶۷۳
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
۱
پرواز بالگرد امدادی برای انتقال دو مصدوم به خرم‌آباد پول‌نیوز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: عصر امروز بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان برای نجات دو مصدوم به پرواز در آمد.

محمد باقر محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز دو دستگاه خودروی ال 90 و سمند در تنگ فنی محور خرم‌آباد- پلدختر با هم برخورد کردند که این تصادف منجر به  مصدوم شدن 9 نفر شد.

 وی افزود: بلافاصله بعد از اطلاع عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و حضور امدادگران مصدومین به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر لرستان گفت: بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر حال دو تن از آنان از وخامت بیشتری برخوردار بود که کادر پزشکی دستور انتقال آنها را به مرکز استان صادر کردند.

 محمدی اضافه کرد: به دلیل فاصله زیاد پلدختر با خرم‌آباد و وخامت حال مصدومان بلافاصله بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر لرستان برای تسریع در روند مداوای آنها به پرواز در آمد و آنان را به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال داد.

 وی یادآورشد: همشهریان و مسافرین در صورت نیاز می‌توانند با  شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند تا در کمترین زمان از  خدمات رایگان امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان  بهره‌مند شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:29 - 1396/01/06
خداوند شفاء بدهد مصدومین حادثه تصادف
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: