کد خبر: ۲۲۴۹۳۰
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
0
کمپین‌ های خودجوش اجتماعی کارکنان بانک ملی
پول‌نیوز - کارکنان بانک ملی ایران به منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و ترویج حقوق شهروندی در حرکتی ابتکاری و خودجوش اقدام به راه‌اندازی کمپین‌های اجتماعی با موضوعات مختلف کرده‌اند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این کمپین‌ها که با هشتگ #از_ خانواده_ بانک_ ملی_ ایران_ هستم صورت گرفته است، کارکنان این بانک در مناسبت‌های مختلف اجتماعی، عموم افراد جامعه را به انجام فعالیت‌های مثبت اجتماعی، فرهنگی و . . . تشویق و ترغیب می‌کنند .

تاکنون2کمپین#نه_به_چهارشنبه‌_سوری_خطرناک و#کاری_نمی‌کنم_که_به_قانون_زمین_بر_بخورد در ارتباط با روز طبیعت در راستای این موضوع انجام شده که با اقبال عمومی مواجه شده است و گروه‌های مختلف جامعه با مشارکت در این کمپین‌ها حمایت خود را از این حرکت پسندیده اعلام کرده‌اند. 

صفحه رسمی مسئولیت های اجتماعی در سایت بانک www.bmi.ir

اینستاگرام https://instagram.com/bankmelli1307

تلگرام https://telegram.me/campaignbmi قابل مشاهده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: