کد خبر: ۲۲۶۱۰۱
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
0
بهای تسلا مدل S که از مجموعه باتری 75 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند قبلاً از 77 هزار دلار آغاز می‌شد اما هم‌اکنون کاهش 7500 دلاری قیمت این خودروی الکتریکی اعلام شده است.
پول‌نیوز - اخیراً تسلا بهای جدید مدل S را اعلام کرده و شاهد کاهش بهای قابل‌توجهی هستیم.بهای تسلا مدل S که از مجموعه باتری 75 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند قبلاً از 77 هزار دلار آغاز می‌شد اما هم‌اکنون کاهش 7500 دلاری قیمت این خودروی الکتریکی اعلام شده است.

کاهش قابل‌توجه قیمت «تسلا مدل S» (+عکس)

هم‌اکنون مدل S 75 با قیمت 69500 دلار ارزان‌ترین مدل تسلاست که تازه می توان 7500 دلار دیگر نیز به عنوان مشوق‌های ایالتی نیز از این قیمت کسر کرد.

کاهش قابل‌توجه قیمت «تسلا مدل S» (+عکس)

بهای تسلا مدل S 75 از زمان معرفی در حدود 10 ماه پیش چندین بار تغییر کرده است. در ابتدا شاهد آغاز بهای خودرو از 74500 دلار بودیم اما ایجاد تغییرات در برخی تجهیزات و دلایل دیگر باعث تغییرات چند باره‌ی بهای این خودرو شده‌اند.

علاوه بر کاهش قیمت این خودرو، تسلا لیست تجهیزات را نیز اندکی بهبود بخشیده است. هم‌اکنون سقف تماماً شیشه‌ای به‌صورت استاندارد وجود داشته و همچنین درب پشتی برقی نیز ارائه می‌شود.

 از دیگر تغییرات تسلا مدل S 75 می‌توان به حذف سیستم تعلیق بادی هوشمند و شارژر 75 آمپری اشاره کرد. هم‌اکنون این تجهیزات تنها در مدل‌های فول تسلا وجود دارند. خب البته نمی‌توان واژه‌ی حذف کردن را برای تجهیزات یاد شده بکار برد اما به‌صورت استاندارد نیز وجود ندارند اما اگر این دو ویژگی را می‌خواهید، باید چشمتان را روی مدل S 75 ببندید.

علاوه بر موضوعات یاد شده، برای ارتقای باتری مدل‌های 60 و 70 کیلووات ساعتی نسخه‌های قدیمی‌تر نیز به مجموعه باتری 75 کیلووات ساعتی به ترتیب باید 200 و 500 دلار پرداخت کرد.


منبع:پدال
برچسب ها: خودرو ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: