April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۶۹۴۹
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
0
دیدار مدیران عامل بانک توسعه تعاون ایران و ویتنام
پول‌نیوز - هم‌زمان با برگزاری اجلاس وزرای تعاون آسیا- اقیانوسیه مدیران عامل بانک توسعه تعاون و بانک تعاون ویتنام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی برگزاری این اجلاس مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست‌های مختلف با فعالان بخش تعاون، بالأخص در حوزه پولی وبانکی دیدار و مذاکره کرد که در دیدار با مدیرعامل بانک تعاون ویتنام بر تشکیل کمیسیون مشترک دوطرفه تأکید گردید.

شایان‌ذکر است حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار با ترن کوانگ و دومان هانگ مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره این بانک ضمن تبادل اطلاعات بانک‌های دو کشور، تمایل خود را به تبادل تجربیات و تشریک‌مساعی برای بخش تعاون بالأخص در حوزه بانکی و اعتباری ابراز نمودند.

همچنین در ادامه این سفر مدیرعامل بانک توسعه تعاون بازدیدی از نمایشگاه محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی شرکت‌های تعاونی و محصولات سرامیکی در دو دهکده تعاونی ابریشم و سرامیک انجام داد.

دیدار مدیران عامل بانک توسعه تعاون ایران و ویتنام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: