کد خبر: ۲۲۷۸۴۹
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
0
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مقطع دکتری سال 96، مهلت انتخاب رشته تمدید شد.
تمدید مهلت انتخاب رشته دکترای96پول‌نیوز -سازمان سنجش آموزش کشور مهلت انتخاب رشته آزمون دکترای۹۶ را تا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه تمدید کرد.حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته مقطع دکتری سال 96، مهلت انتخاب رشته تمدید شد.

وی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌ها اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دوره‌های روزانه و سایر دوره‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی پیش از این 14 هزار و 414 نفر اعلام شده بود که با توجه به تغییرات اعلام شده، ظرفیت جدید به 14 هزار و 537 نفر افزایش یافت، این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تاکید کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته علاقمند به انتخاب کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد، باید برای انتخاب رشته به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند و بر اساس دفترچه‌های این دانشگاه، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: