May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۸۹۸۱
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
0
جدیدترین هاچبک داغ هوندا از پیشرانه‌ی 2 لیتری بنزینی با قدرت 316 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر نیرو می‌گیرد.
پول‌نیوز -سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلوی پیست نوربرگ رینگ یعنی هوندا سیویک تایپ R جدید از ماه جولای به نمایندگی‌های این برند در بریتانیا راه پیدا خواهد کرد.نسخه‌ی پایه‌ی این خودرو بهای 30995 پوندی داشته و برای مدل GT باید 2 هزار پوند دیگر نیز پرداخت کرد.

جزئیات و بهای «هوندا سیویک تایپ R» جدید (+عکس)

مدل‌های GT به‌صورت استاندارد با تجهیزاتی چون پایش نقاط کور و ترافیک محیط، سیستم تهویه دو ناحیه‌ای، آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار، سیستم اطلاعات سرگرمی کانکت هوندا با ناوبری گارمین، شارژ بی‌سیم و مه شکن‌های LED عرضه می‌شوند.

جدیدترین هاچبک داغ هوندا از پیشرانه‌ی 2 لیتری بنزینی با قدرت 316 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه منحصراً به گیربکس 6 سرعته دستی مجهز شده و نیرو را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

 همان‌گونه که می‌دانید تایپ R جدید با ثبت رکورد 7 دقیقه‌ و 43.8 ثانیه عنوان سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلوی جهنم سبز را از چنگ فولکس‌واگن گلف کلاب اسپورت S درآورد. این خودرو حدود 5.5 ثانیه سریع‌تر از گلف و حدود 7 ثانیه سریع‌تر از نسل قبلی خود می‌باشد.

شاسی نسل کنونی طویل‌تر، کم ارتفاع‌تر و پهن‌تر بوده و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مک فرسون اصلاح شده و در عقب از نوع تنظیمات چند اتصالی است و استحکام پیچشی آن نسبت به نسل قبلی 39 درصد افزایش یافته است.



منبه:پدال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: