April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۲۲۰
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
0
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با ارسال لوح سپاسی از همکاری‌ های بی‌ شائبه آن مدیریت در ارائه تسهیلات و خدمات به خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی به عمل آورد.
تقدیر بنیاد شهید از بانک صادرات
پول‌نیوز - بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با ارسال لوح سپاسی از اقدامات بانک صادرات ایران در ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با ارسال لوح سپاسی خطاب به محمود خدامرادی، مدیرشعب این بانک در استان همدان، از همکاری‌ های بی‌ شائبه آن مدیریت در ارائه تسهیلات و خدمات به خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی به عمل آورد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: «بلندآوازگی شهیدان راه حق و حقیقت تا همیشه تاریخ جاودانه است و راه روشن صالحان، شایستگان و دینمداران برقرار و پررهرو. انشاءا... انجام وظیفه و تعهد به تکلیف که همانا خدمت به بهترین بندگان خدا و ایثارگران باشد توفیقی است الهی که نصیب گردیده، باشد که همه ما شاکر این منت و لطف خدایی باشیم.

بدین‌وسیله از زحمات و همکاری‌های بی‌ شائبه جنابعالی و همکاران محترمتان در ارائه تسهیلات و خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و  ایثارگران، تشکر و قدردانی نموده و دوام توفیقات شما را در ادامه خدمتگزاری به ایثارگران عزیز در سایه عنایات حضرت بقیه‌ا...الاعظم(عج) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.»

شایان توجه است؛ این بانک مردمی در راستای حمایت از جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا در سال ١٣٩٥،
. هزار و ٦٠٠ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن به اين قشر افتخار آفرين پرداخت کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: