April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۲۲۳
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
0
محمد فرخی پور مدیر بانکداری شرکتی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال رضایت مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران از خدمات بانکی و بیمه‌ای گروه مالی سامان، قرارداد همکاری تا پایان سال 1396 به امضا طرفین رسید.
تداوم همکاری بانک سامان و شرکت ملی نفت ایران
پول‌نیوز - همزمان با بیست‌ودومین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی ایران، قرارداد همکاری شرکت ملی نفت ایران و بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد فرخی پور مدیر بانکداری شرکتی با اعلام این خبر گفت: به‌دنبال رضایت مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران از خدمات بانکی و بیمه‌ای گروه مالی سامان، قرارداد همکاری تا پایان سال 1396 به امضا طرفین رسید.

مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان اظهارداشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، کارکنان شرکت ملی نفت ایران از مزایای کارت اعتباری بانک سامان و خدمات بیمه‌تکمیلی درمان بیمه سامان بهره‌مند می‌شوند و سایر خدمات بانکی نیز به‌ تدریج، در اختیار آن شرکت قرار می‌گیرد.

فرخی پور درباره خدمات مدیریت بانکداری شرکتی نیز تصریح کرد: بانک سامان با هدف ارزش‌آفرینی بیشتر برای شرکت‌ها اقدام به تشکیل این مدیریت کرده است و با تأمین و مدیریت منابع مالی، ارایه خدمات سفارشی‌شده و حمایت از کسب‌وکار شرکتی با تمرکز بر شناخت مشتريان شرکتي‌، در تلاش است در جايگاه يک مشاور و پشتیبان تجاري معتمد و کارآمد برای بنگاه‌های اقتصادی نقش‌آفريني کند‌.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: