April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۳۱۶
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
0
اعلام جزییات پذیرش دانشجوی دوره دکتری در دانشگاه امیرکبیرپول‌نیوز -دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بین پذیرفته شدگان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در 15 رشته فنی و مهندسی دانشجوی دکتری می‌پذیرد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور در جهت گسترش مرزهای علم و فناوری، ایجاد و توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی و همچنین ایفاء رسالت خود مبنی بر آموزش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد از سال 65 اقدام به جذب دانشجوی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نموده است.

در این راستا این دانشگاه ضمن رعایت کلیه ضوابط و شرایط آیین‌نامه وزارت علوم و مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای سال تحصیلی 97-96 از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در این دوره براساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی (آموزش و پژوهشی) و مصاحبه در رشته‌های "ریاضی و علوم کامپیوتر"، "فیزیک، شیمی کاربردی"، "مهندسی هسته‌ای"، "مهندسی برق"، "مهندسی عمران و محیط زیست"، "مهندسی صنایع"، "مهندسی شیمی"، "مهندسی مکانیک"، "مهندسی معدن"، "مهندسی متالورژی"، "مهندسی نساجی و علوم الیاف"، "مهندسی هوافضا، مهندسی دریا"، "مهندسی کامپیوتر"، "مهندسی پلیمر و رنگ"، "مهندسی نفت" در تهران و پردیس ماهشهر به صورت ورودی از نوع روزانه، نوبت دوم و پردیس بین‌المللی (خودگردان) صورت می‌پذیرد.

نتایج ثبت نام داوطلبان در دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر پس از انجام مصاحبه تخصصی و بررسی دقیق سوابق آموزشی و پژوهشی آنها براساس نمره آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، سوابق آموزشی(10درصد)، نمره سوابق پژوهشی (10درصد) و نمره مصاحبه (30درصد) محاسبه و به سازمان سنجش اعلام می‌شود.





منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: