May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۱۷۴
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
0
دوچرخه الکتریکی مجهز به موتور 240 واتی و باتری ساخت کمپانی سامسونگ که امکان طی مسافت 20 کیلومتری را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

پول نیوز، رکسانا دانیالی- اگرچه کیفیت و کارایی برای بسیاری از طرفداران دوچرخه های الکتریکی حرف اول را می زند، عده زیادی نیز نخست قابلیت حمل و نقل راحت تر دوچرخه را مد نظر قرار می دهند. اما به نظر شما بهترین انتخاب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ همان طور که اشاره شد کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع هزینه ای که بابت خرید آن پرداخت می کنید باید با کارایی که در اختیار شما قرار می دهد، تناسب منطقی داشته باشد. دومین ویژگی شکل ظاهری و زیبایی است. این طراحی باید بتواند پاسخ گوی سلایق مدرن امروزی باشد. در نهایت اندازه دوچرخه و امکان جا به جا کردن آن مورد مهم دیگر است که تاثیر زیادی در تصمیم گیری مشتری ها خواهد داشت. از این رو با در نظر داشتن تمامی فاکتور های مذکور، دوچرخه ای الکتریکی معرفی خواهیم کرد که موفقیت بالایی در جذب علاقه مندان به دست آورده است.

Smacircle S1 یک دوچرخه الکتریکی با قابلیت جمع شدن و قرار گیری داخل کوله پشتی های معمولی است 37.4 x 34.3  اینچ ابعاد و 15.43 پوند وزن دارد. اگر این دوچرخه را جمع کنید ابعاد آن تنها به 19.3 x 11.4 x 7.5  اینچ کاهش می یابد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد طراحی دوچرخه در کمال سادگی با مهارت زیادی صورت گرفته است. اسکلت اصلی دوچرخه از جنس فیبر کربن بوده و در طراحی آن دو قسمت دایره ای شکل قابل رویت است. این ظاهر متفاوت موجب شده تا بتوان به راحتی آن را جمع کرده و درون کوله پشتی خود حمل کرد.

دوچرخه الکتریکی در کوله پشتی! (+عکس)

دوچرخه الکتریکی Smacircle S1 مجهز به موتور 240 واتی و باتری ساخت کمپانی سامسونگ است که امکان طی مسافت 20 کیلومتری با حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. لازم به ذکر است که این ارقام در صورتی صحیح هستند که دوچرخه به مدت 2.5 ساعت شارژ کامل شده باشد. علاوه بر موارد مذکور، دسته های استاندارد و زین مناسب دوچرخه تجربه سواری لذت بخشی را برای تمام مشتری ها به ارمغان خواهد آورد.

دوچرخه الکتریکی در کوله پشتی! (+عکس)

از دیگر امکانات این دوچرخه متفاوت می توان به قسمتی مخصوص نگه داری گوشی هوشمند شما اشاره کرد. با جای دهی گوشی خود در این بخش می توانید با تمرکز بیشتری مسیر مورد نظر را ردیابی کرده و یا از طریق اتصال آن به دوچرخه، وضعیت Smacircle S1 را بررسی کنید. قفل ویژه دوچرخه احتمال دزدیده شدن آن را به حداقل رسانده است و هیچ گونه نگرانی از این بابت نخواهید داشت. چراغ های کار گذاشته شده نیز سواری ایمن تر خصوصا در شب را تضمین می کند.

دوچرخه الکتریکی با قابلیت حمل در کوله پشتی Smacircle S1، 649 دلار قیمت دارد.

دوچرخه الکتریکی در کوله پشتی! (+عکس)

دوچرخه الکتریکی در کوله پشتی! (+عکس)

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: