May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۱۷۲۹
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
0
همه ی مواد اولیه به کار رفته در ساخت قایق زبرا و همچنین دکوراسیون داخلی آن از مرغوب ترین مواد بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

پول نیوز، رکسانا دانیالی- هم اکنون در عصری زندگی می کنیم که تکنولوژی به سرعت سراغ زوایای مختلف و پنهان آن رفته و هر کدام را به سبکی متفاوت از دیگری دچار تغییر و تحول می سازد. مدتی است که ظهور تکنولوژی در زمینه وسایل ورزشی مانند دوچرخه بیش از پیش مشاهده می شود. حال اگر شما نیز از طرفداران استفاده از دوچرخه های الکتریکی هستید، قطعا از قایق هایی که این گونه تحولات را تجربه کرده اند استقبال خواهید کرد. از این رو در ادامه یکی از زیبا ترین قایق های چوبی را معرفی خواهیم کرد که به تکنولوژی موتور الکتریکی مجهز بوده و از نقطه نظر طراحی نیز موردی کم نظیر به شمار می آید.

طرح قایق الکتریکی "زبرا" که از جنس چوب ساخته شده است، نخستین بار به دست طراح و مهندس برجسته دیمیتری بِز با الهام از طرحی متعلق به سال 1947، پیشنهاد شد. در نهایت ایده مذکور به ثمر نشست و توانست تبدیل به رقیبی جدی برای قایق های معمولی و حتی انواع پیشرفته آن ها شود. یکی از مهم ترین ویژگی های این قایق اثرات زیست محیطی آن است. با توجه به بحران های زیست محیطی که به دست بشر ایجاد شده و تمام گونه های حیات را تهدید می کند، سواری بر قایق های معمولی را ترجیح می دهید و یا انواع برقی آن ها را؟

حس لوکس قایق سواری با موتور الکتریکی!(+عکس)

 همه ی مواد اولیه به کار رفته در ساخت قایق زبرا و همچنین دکوراسیون داخلی آن از مرغوب ترین مواد بوده و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند. از طرفی سر و صدای موتور بسیار پایین است و پس از روشن کردن قایق گوش شما به هیچ عنوان اذیت نخواهید شد.

حس لوکس قایق سواری با موتور الکتریکی!(+عکس)

اگر نگاهی به داخل قایق الکتریکی زبرا داشته باشید با دکوراسیونی کاملا لوکس و متفاوت رو به رو خواهید شد. رنگ بخش های داخلی نارنجی تیره کلاسیک بوده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. صفحه نمایش لمسی او ال ایی دی روی داشبورد بخش ناوبری، این زیبایی را به نحو ویژه ای تکمیل کرده است. در واقع به خوبی می توانید تلفیقی ماهرانه از مدرنیته و طراحی کلاسیک را مشاهده کنید. از نظر الگوی هندسی قایق از قطعات چوبی تشکیل شده که کوچک ترین شکافی در کنار هم قرار گیری آن ها از دید مهندسین دور نمانده است. فضای داخلی لوکس زبرا برای جای دهی شش الی 8 نفر مناسب بوده و امکانات رفاهی مورد نیاز برای این تعداد مسافر به راحتی فراهم می شود. کابین راننده و کابین مخصوص مسافرانی که صندلی های جلو تر را انتخاب می کنند از مسافر هایی که صندلی های بزرگ تر قسمت پشتی را ترجیح می دهند، جدا شده است و بنا بر سلیقه ی خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

اکنون کمی به طراحی ظاهری این قایق شگفت انگیز و تکنولوژیک خواهیم پرداخت. ترکیب رنگ نارنجی تریم و صندلی ها با بدنه قهوه ای رنگ قایق که از جنس چوب است، همخوانی بالایی دارد و از این جهت می توان آن را یکی از زیبا ترین قایق هایی که تاکنون تولید شده است به شمار آورد. همان طور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد، در تمام قسمت های بدنه خطوطی قلز مانند و صیقلی دیده می شوند که گیرایی قایق را دو چندان کرده اند.

حس لوکس قایق سواری با موتور الکتریکی!(+عکس)

حس لوکس قایق سواری با موتور الکتریکی!(+عکس)

حس لوکس قایق سواری با موتور الکتریکی!(+عکس)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: