May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۱۳۱
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
0
سوناتای فیس لیفت از بازطراحی وسیع بدنه بهره برده که از آن جمله می‌توان به جلوپنجره آبشاری و فرم کلی تر و تازه و واضح اشاره کرد.
پول‌نیوز -هیوندای سوناتا 2018 تابستان امسال به نمایندگی‌های این برند در آمریکا می‌رسد و به تازگی نیز جزئیات مربوط به قیمت و تجهیزات آن منتشر شده است.سوناتای فیس لیفت از بازطراحی وسیع بدنه بهره برده که از آن جمله می‌توان به جلوپنجره آبشاری و فرم کلی تر و تازه و واضح اشاره کرد.

تعیین قیمت «هیوندای سوناتا فیس‌لیفت 2018» (+عکس)

بخش عقبی نیز جدید بوده و جای پلاک نیز به روی سپر منتقل شده است. هیوندای از مواد جدیدی برای کاپوت، گلگیرهای جلو و صندوق‌عقب استفاده کرده و رینگ‌های خودرو نیز برای ایجاد ظاهری دینامیک‌تر طرح جدیدی دارند.


تعیین قیمت «هیوندای سوناتا فیس‌لیفت 2018» (+عکس)

بخش مرکزی کابین و نشان دهنده‌ها نیز جدید بوده و در کل کابین احساس لوکس‌تری دارد. غربیلک فرمان جدید اسپورت، دکمه‌های جدید سیستم تهویه و صفحه‌نمایش 7 اینچی استاندارد از دیگر ویژگی‌های کابین به شمار می‌روند.

بازوهای عقبی 21 درصد ضخیم‌تر بوده و بدین ترتیب شاسی ارتقا یافته است. همچنین بوش‌های جدیدی نیز در این بخش‌ها بکار رفته است. مدل‌های فول 2 لیتری از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جدید برای بهبود عملکرد و راندمان سود می‌برند.

طیف تجهیزات کمک راننده نیز گسترش یافته و هم‌اکنون سیستم تشخیص نقاط کور به همراه هشدار ترافیک پشتی به‌صورت استاندارد وجود دارند و البته نباید دوربین پشتی و هشدار خروج خودرو از لاین رانندگی را از یاد برد.

بهای هیوندای سوناتا 2018 جدید از 22050 دلار برای مدل‌های 2.4 لیتری SE شروع شده و به 32450 دلار برای مدل لیمیتد 2 لیتری می‌رسد.



منبع:پدال
برچسب ها: هیوندای ، عکس ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: