کد خبر: ۲۳۳۵۰۲
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
0
وزیر بازرگانی پاکستان گفت: با توجه به حصول اجماع بین ایران و پاکستان به زودی قرارداد تجارت بین دو کشور امضا می‌شود.
پاکستان و ایران به زودی قرارداد تجارت آزاد امضا می‌کنندپول‌نیوز - وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد: با توجه به حصول اجماع ایران و پاکستان در زمینه توافق آزاد، به زودی ۲ کشور قرارداد تجارت دوجانبه امضا می‌کنند.

خرم دستگیر خان وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد: با توجه به حصول اجماع بین ایران و پاکستان به زودی قرارداد تجارت بین دو کشور امضا می‌شود.

این مقام پاکستانی طی یک مصاحبه اعلام کرد: در راستای اجرای توافق تجارت آزاد، بانک‌های مرکزی دو کشور چند ماه گذشته قراردادی را امضا کردند و تمام ملزومات موردنیاز برای آغاز تجارت آزاد بین دو کشور انجام شده است.

دستگیرخان ادامه داد: در حال حاضر مذاکرات در این زمینه در حال انجام است تا در سریع‌ترین زمان ممکن بانک‌های پاکستانی خط اعتباری برای تجارت با ایران را باز کنند.

این مقام پاکستانی افزود: حجم مبادلات تجارتی بین ایران و پاکستان از مرز یک میلیارد دلار گذشته و انتظار می‌رود افزایش بیشتری را تجربه کند.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: