April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۸۶۵
۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
0
پول‌نیوز - پرستار بخش پنج جراحی مردان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: میلگرد ۳ سانتی‌متری به قفسه سینه مردی ۵۰ ساله فرو رفته بود که تیم پزشکی در جراحی موفقیت‌آمیز توانستند قلب این مرد را در امان خطر قفسه نگه دارند.

مریم خاکپور از عمل جراحی موفق در مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: مرد ۵۰ ساله‌ای به هنگام کار کردن دچار حادثه شده و میلگردی به عمق سه سانتی‌متری در سمت چپ قفسه سینه‌اش فرو رفته بود.
 
وی به تشریح آسیب‌دیدگی مرد ۵۰ ساله پرداخت و افزود: میلگرد از ناحیه دنده هفت و هشت، در سمت چپ قفسه سینه بیمار فرو رفته و مصدوم را از تنفس باز داشته بود.
 
پرستار بخش پنج جراحی مردان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی استان قزوین گفت: باتوجه به اینکه فرو رفتن میله به قفسه سینه به دلیل نزدیکی به قلب و سوراخ شدن راه تنفسی خطر آفرین بود، تیم پزشکی با عمل جراحی با لوله گذاری (چست تیوپ‌گذاری) جان تازه‌ای را به او دادند.
 
خاکپور ادامه داد: بیمار با دستور پزشک مرخص شد که این بیمار بعد از عمل جراحی توسط دکتر محمدصدرا نظری، متخصص جراحی عمومی و مراقبت‌های ویژه پرستاری بعد از ۶ روز بستری، بهبودی خود را به دست آورده بود و در روز هفتم بستری مرخص شد.
برچسب ها: قزوین ، میلگرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: