April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۴۲۱۶
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
0
پول‌نیوز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ساعتی پیش مرد ۵۲ ساله‌ای از ارتفاع به دره‌ای به عمق ۲۵۰ متری در الموت قزوین سقوط کرد.

«حکمت هاشمی» معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: ساعت ۹ و ۴۷ دقیقه گزارشی مبنی بر سقوط مرد ۵۲ ساله از ارتفاع ۲۵۰ متری دره‌ای در الموت غربی توسط مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

وی افزود: این مرد به دره‌ای صعب العبور و پر رود در بخش الموت غربی منطقه رازمیان سقوط کرده بود.

هاشمی خاطر نشان کرد: پس از اعلام  بلافاصله پایگاه رازمیان به عنوان تیم ارزیاب و پیش رو به صحنه حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین ادامه داد: باتوجه به وسعت و شدت نوع حادثه یک تیم ویژه و تخصصی واکنش سریع استان نیز به محل حادثه اعزام شدند.

هاشمی یاد آور شد: طی بررسی های صورت گرفته تیم های عملیاتی باتوجه به صعب العبور بودن منطقه حادثه اقدام به صعود و فرود و انتقال مصدوم از پایین دره با تجهیزات فنی تخصصی و ست های کوهستان، مصدوم را به بالای دره منتقل کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین یادآور شد: پس از انتقال مصدوم به بالای دره تحویل عوامل اورژانس داده شد و توسط اورژانس هوایی به مرکز درمانی منتقل شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: الموت ، قزوین ، سقوط به دره
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: