کد خبر: ۲۳۴۸۳۶
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
0
پول‌نیوز - شرکت پارس "نیوشانیک " یکی از قدیمی ترین شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران است که در سال 1391 که پس از قانونی شدن فعالیت بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز از مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گردید و تحت شماره 425800 در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید.

نیوشانیک نماینده انحصاری عرضه و فروش محصولات سهامدار و شرکت مادر خود ، نیوشاداریان ، است که بجای اینکه محصولات "نیوشا" را از روش های مرسوم ارائه کند ، از روش بازاریابی شبکه ای برای ارائه محصولات استفاده می کند و از این طریق ، هم محصولات را به صورت مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

از محصولات این شرکت می توان به: مخلوط چای های سبز، مخلوط چای های سیاه، پودرهای قهوه و شکلات فوری، دمنوش ها، چای های خالص و پک های مناسبتی نام برد.

متقاضیان خرید این محصولات می توانند کالای مورد نظر خود را از طریق راه ارتباطی که معرفی خواهد شد، از سرکار خانم وزيری - كارشناس و مشاور نيوشا نيك، خریداری و این محصولات را در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرد.

خریداران گرامی توجه فرمایند که سفارش کالا فقط از طریق پیام رسان تلگرام امکان پذیر خواهد بود و از تماس مستقیم تلفنی خودداری کنند.


نیوشانیک
برچسب ها: نیوشانیک ، چای ، دمنوش ، وزیری ، خرید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: