اسنپ نماینده انحصاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شدپول‌نیوزشرکت اسنپ، به عنوان اولین و بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل شهری در ایران، از خردادماه سال ۹۶ به مدت یک‌سال نمایندگی انحصاری حمل و نقل بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران را بر عهده گرفته است. این امر با هدف ارائه خدمات با کیفیت به بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان بومی و بین‌المللی و در راستای ساماندهی حمل و نقل این افراد صورت می‌پذیرد.

سالانه بیش از دو میلیون نفر بازدید کننده و شرکت‌کننده از شهرهای مختلف ایران و دیگر نقاط جهان از نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در تهران حضور می‌یابند. این حجم عظیم تردد، مسایلی نظیر حمل و نقل درون شهری برای رفت و آمد بازدیدکنندگان را تبدیل به امری اجتناب ناپذیر می‌سازد. اسنپ با مستقر کردن بخش قابل توجهی از ناوگان خود در پارکینگ های اختصاصی نمایشگاه، در طول سال آماده سرویس‌دهی به هموطنان گرامی و بازدیدکنندگان بین اللملی می‌باشد.

همچنین شرکت اسنپ با تعبیه جایگاه‌هایی در محل نمایشگاه بین‌المللی، برای کمک به بازدیدکنندگان، اقدام به نصب نرم افزار اسنپ روی تلفن هوشمند کاربران نموده و به کاربرانی که برای اولین بار از این سرویس استفاده می‌کنند یک سفر رایگان نیز هدیه می‌دهد.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: