April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - علی اکبر ایلخانی رئیس اتحادیه صنف آسانسور با اشاره به استاندارد نبودن 90 تا 95 درصد آسانسورهای موجود در کشور افزود: 30 درصد این آسانسورهای غیر استاندارد، فرسوده است و به دلیل پاسخگو نبودن تعویض قطعات در این وسایل باید از رده خارج شود.

وی با هشدار به مصرف کنندگان درباره ضرورت دریافت استاندارد ادواری آسانسور گفت: این دستگاه باید از سوی سازمان استاندارد سالانه مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس اتحادیه صنف آسانسور با اشاره به اینکه استاندارد ادواری پس از ایجاد حادثه سقوط آسانسور انجام می شود ، افزود : مردم در این کار همکاری لازم را ندارند و 95 درصد آسانسورهایی که تاکنون سقوط کرده ، غیراستاندارد بوده است.

ایلخانی واگذاری این کار را به اتحادیه ها در جلوگیری بروز حادثه موثر دانست و ادامه داد: شهرک اکباتان از مراکزی است که باید آسانسورهای ساختمان را به طور کامل تعویض کند.

وی مراجعه نکردن مردم برای کسب استاندارد ادواری را خطری جدی در ساختمان ها دانست و ادامه داد : 60 درصد آسانسورهای نصب شده در کشور قدیمی و 40 درصد آنها جدید نصب شده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: