April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۵۳۰
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
0
فلاح پور معاون اجرایی سازمان بورس شدپول‌نیوز - رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حکمی سعید فلاح پور را به سمت معاونت اجرایی این سازمان منصوب کرد.

با توجه به دعوت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سید احمد عراقچی، معاون اجرایی سابق سازمان بورس و اوراق بهادار برای حضور در این نهاد پولی، وی از سمت خود استعفا و جای خود را به سعید فلاح پور داد.

بر این اساس، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حکمی سعید فلاح پور را به سمت معاونت اجرایی این سازمان منصوب کرد؛ در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و دانش جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاونت اجرایی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری و دستیابی به اهداف سازمان بورس و اوراق بهادار و اعتلای بازار سرمایه کشور در انجام امور محوله موفق باشید.

فلاح پور، پیش از این ریاست مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار را بر عهده داشت.

همچنین با توجه به حضور عراقچی در بانک مرکزی، شورای عالی بورس نیز ضمن قدردانی از خدمات و زحمات ایشان طی یک سال گذشته با استعفای وی موافقت به عمل آورد و جمالی به عنوان عضو جدید هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: