May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۵۵۱
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
0
علی ربیعی، در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی جی جیان قشم، بر توجه به حاشیه نشین ها و افرادی که فرصت های برابری اجتماعی ندارند، تاکید کرد و گفت: این موضوع از دغدغه های مقام معظم رهبری و وظیفه اخلاقی و انسانی است.
مرکز درمانی تخصصی جی جیان در قشم افتتاح شدپول‌نیوز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز جمعه ٦ مرداد ماه، به منظور افتتاح مرکز درمانی تخصصی جی جیان قشم، به این جزیره سفر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر علی ربیعی، در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی جی جیان قشم، بر توجه به حاشیه نشین ها و افرادی که فرصت های برابری اجتماعی ندارند، تاکید کرد و اظهار داشت: این موضوع از دغدغه های مقام معظم رهبری و وظیفه اخلاقی و انسانی است.

وی افتتاح درمانگاه تخصصی جی جیان قشم را یکی از اقدامات مهم سازمان منطقه آزاد قشم در جهت رفاه حال بیماران و مراجعه کنندگان و خدمت رسانی به مردم این منطقه ذکر کرد.

دکتر ربیعی با بیان اینکه سهم بندی عادلانه ایرانیان از درآمد و ثروت و کاهش فقر و نابرابری، از مباحث مهم دولت تدبیر و امید است، گفت: زندگی با کرامت برای اقشار کم درآمد، جزو استراتژی های این دولت است.

وی بیان داشت: خوشبختانه در دولت یازدهم برای کاهش فقر و درمان، گام های اساسی از جمله بیمه کردن ١١ میلیون حاشیه نشین، تحت پوشش قرار دادن ٢٠٠ هزار زن باردار و ١٧٠ هزار کودک دچار سوءتغذیه، توزیع غذای گرم در مهدهای کودک و تحت پوشش قراردادن کودکان بازمانده از تحصیل برای رفع نابرابری و کاهش فقر برداشته شده است.

دکتر ربیعی در ادامه با بیان اینکه در قبال ایجاد رفاه برای مردم مسئول هستیم، اضافه کرد: ارتقای حقوق بازنشستگان و کارگران و کاهش فقر و افزایش درآمد نیز مدنظر این وزارتخانه است که در این زمینه کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قشم بعنوان گنجینه ای با تنوع فرهنگی و ظرفیتهای عظیم از جمله صنایع دریایی(سنتی و نوین)، بسته بندی و گردشگری نام برد که بخشی از این ظرفیتها ناشناخته مانده است که با برنامه ریزی و جذب سرمایه گذاریهای خارجی و تجمیع کردن سرمایه های اندک می توان در این منطقه تحول ایجاد کرد.

وی از جزیره قشم بعنوان جزیره تعاونی ها نام برد و افزود: قشم ظرفیت عظیمی برای توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود و تعاونی های این جزیره با تجمیع گروه های محلی و سرمایه های اندک خود می توانند زمینه تولید و توسعه اقتصادی را افزایش دهند.

گفتنی است؛ در این سفر استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون درمان و مشاور و مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر ربیعی را همراهی کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: