May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمادگی سازمان تامین اجتماعی برای حمایت از حوزه استارتاپ هاپول‌نیوز - مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوترو تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: با توجه به بخش های مختلف بیمه ای و درمانی که در سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارند، حوزه استار تاپ ها نیز می توانند در این بخش ها فعالیت کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکترسید تقی نوربخش با حضوردر بخش ویژه نمایشگاه الکامپ (ارایه استار تاپ ها) اظهار داشت:این سازمان آمادگی دارد از طرح های نوآورانه در حوزه فناوری ( استار تاپ ها) حمایت کند.

وی با اظهار خرسندی از حضور در جمع مهندسان جوان کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی در زمینه استار تاپ ها( شرکت های نوپایی که با استفاده از فناوری کسب و کار راه اندازی می کنند) قابلیت زیادی دارد واز این رو از همه نخبگان وعلاقمندان این حوزه برای همکاری و همفکری با سازمان تامین اجتماعی دعوت می کند.

دکتر نوربخش همچنین در جریان این بازدید  با حضور در غرفه سازمان تامین اجتماعی وشرکت  رایتل از تلاش های همکاران  این سازمان در حوزه آی تی تشکر کرد.

در بازدید عصر امروز مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه الکامپ ،دکتر همتی عضو هیات مدیره و دکتر جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ؛ دکتر نوربخش را همراهی کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: