May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۷۵۸۲
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
0
مدیر عامل بانک مسکن گفت: سرمایه گذاری های قابل توجهی در فنآوری اطلاعات طی سه سال و نیم حضور محسن عزیزی در هیأت مدیره اتفاق افتاد که از این منظر بانک مسکن دارای شرایط نسبتا مناسب و قابل قبولی است.
عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن منصوب شد
پول‌نیوز - صبح امرزو عضو جدید هیأت مدیره بانک مسکن با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد بانک و همچنین معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد معارفه شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این جلسه محمد علی دهقان دهنوی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن معرفی شد و از خدمات و اقدامات شایسته ی محسن عزیزی، عضو سابق هیأت مدیره تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه حسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بانک مسکن یک بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان به حساب می آید، گفت: با توجه به اینکه سال گذشته عمده بخش های اقتصادی از رکود خارج شدند، اما بخش مسکن همچنان با رشد منفی همراه بود، لازم است در سال جاری سیاست ها و ابزارهای مالی مناسب تر برای تقویت سمت عرضه و تقاضا به صورت توام برای این بخش توسط بانک مسکن طراحی و به کار گرفته شود.

در جلسه تودیع و معارفه عضو هیأت مدیره بانک مسکن، دکتر محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک نیز درباره اقدامات انجام شده توسط محسن عزیزی در حوزه ی فن آوری اطلاعات و زیر ساخت های نوین گفت: سرمایه گذاری های قابل توجهی در فنآوری اطلاعات طی سه سال و نیم حضور محسن عزیزی در هیأت مدیره اتفاق افتاد که از این منظر بانک مسکن دارای شرایط نسبتا مناسب و قابل قبولی است.

در این جلسه محسن عزیزی و محمد علی دهقان دهنوی هم، به ترتیب درباره اقدامات انجام شده در حوزه ی فنآوری اطلاعات مرتبط با بانک مسکن و همچنین طرح ها و ایده های جدید قابل اجرا در بانک توضیحاتی را در جلسه ی شورای مدیران ارایه کردند.

عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن منصوب شد

عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن منصوب شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: