کد خبر: ۲۳۷۹۹۷
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
0
کریم خان زند گفت: این تصور که وظیفه و تعهد نمایندگان پس از انجام فروش به پایان می رسد تلقی اشتباهی است. فروش، یک فرآیند است و حضور نمایندگان برای احقاق حقوق و ایجاد رضایت در مشتریان مانند یک نقطه اتصال بین شرکت و بیمه گذار بسیار اثرگذار و مؤثر است.
پول‌نیوز - وظیفه حرفه ای نمایندگان بیش از بازاریابی و فروش بیمه است، این حرفه به معنای تعهد همه جانبه و ارائه خدمت به بیمه گذار تا پایان زمان بیمه نامه است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل این شرکت با حضور در شعبه اراک و در جمع کارکنان، نمایندگان و کارگزاران استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: این تصور که وظیفه و تعهد نمایندگان پس از انجام فروش به پایان می رسد تلقی اشتباهی است. فروش، یک فرآیند است و حضور نمایندگان برای احقاق حقوق و ایجاد رضایت در مشتریان مانند یک نقطه اتصال بین شرکت و بیمه گذار بسیار اثرگذار و مؤثر است.

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و ابتکار در عملکرد شبکه فروش گفت: توجه مداوم به ضرورت تغییر مثبت در فعالیت حرفه ای نمایندگان بیمه یک اصل مهم است. بخشی از این تحول بر عهده خود نمایندگان و بخش دیگر مستلزم برنامه ریزی از سوی شرکت هاست. این همگرایی تأمین کننده منافع مشترک پایدار است.

مدیرعامل بیمه نوین در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز بر کیفیت خدمات با هدف ایجاد ارزش برای بیمه گذاران برای شرکت های بیمه بسیار اساسی است و این ارزش آفرینی برای مشتریان زمانی محقق می شود که شبکه فروش و نمایندگان نیز از آن بهره مند باشند.

کریم خان زند با تأکید دوباره بر اهمیت برخورداری نمایندگان از آموزش افزود: آمادگی و برخورداری آموزشی نمایندگان به عنوان بدنه اصلی فروش، نقطه قوت شرکت هاست و تأیید کننده این اصل است که رشد مالی، بدون داشتن رشد علمی و مهارتی امکان پذیر نیست.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تغییرات سرمایه ای به وجود آمده در شرکت گفت: افزایش سرمایه اخیر و به تبع ارتقای سطح توانگری مالی شرکت می تواند به لحاظ عملی برای جذب پرتفوی بیشتر و امکان مانور بازاریابی قوی تر، برای شبکه فروش بسیار مؤثر باشد. توانمند شدن شرکت برای حضور در پروژه های بیشتر و بزرگ تر، در کنار توجه و برنامه ریزی برای خرده فروشی  هدفمند می تواند سبد پرتفوی شرکت را متنوع و سوددِه کند.
برچسب ها: بیمه نوین ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: